Skip to content

GRATIS MINIKURSUS ♥ GRATIS MINIKURSUS ♥ GRATIS MINIKURSUS ♥ GRATIS MINIKURSUS ♥ GRATIS MINIKURSUS ♥ GRATIS MINIKURSUS ♥ GRATIS MINIKURSUS ♥ GRATIS MINIKURSUS ♥ 

Fra madkaos til madro 

Et 4 ugers gratis online kursus, som forvandler en hverdag med madstress til en hverdag med ro og forståelse for dine triggers og adfærd. 

Uge 1 – Appetitdagbog
Uge 2 – Stabilt måltidsmønster
Uge 3 – Eksponeringsøvelse
Uge 4 – Nydelsesbevidsthed

"Jeg føler at jeg er min egen værste fjende"

Er du familiemor og føler du dig overvældet?

Mentalt udbrændt?

Demotiveret?

Ked af det?

Måske skuffet over dig selv?

Så skal du vide, at du langt fra er den eneste der har det sådan.

Måske spiser du for at dulme dine tanker og følelser efter en lang dag eller uge, hvor du ikke har følt dig tilstrækkelig.

Måske oplever du, at din din appetit ingen stopklods har.

Måske føler du skam hver gang du har overspist og dunker dig i hovedet derefter, for så at fortsætte i samme onde cirkel. 

Mit navn er Sandra Rosenkrantz og for 5 år siden vejede jeg 35 kilo mere end jeg gør i dag.

Sammen med min mand Lasse, har vi 2 små børn på 3 og 5 år, og derfor har jeg valgt at arbejde specifikt med andre familiemødre, så jeg på den måde kan garantere den bedste kvalitet for mine klienter.

Jeg er uddannet VaneCoach, OverspisningsCoach og Personlig træner.

De sidste 2 år har jeg hjulpet mere end 800 mødre med at genfinde madroen i en hverdag med stress og jag, børn der river i en fra højre og venstre og pligter der kalder på en i tide og utide.

Mine klienter kommer ofte til mig med en drøm om at overkomme trøstespisning, snacking, uhensigtsmæssig spiseadfærd og mange andre problemstillinger, som har været et problem i mange år.

De har prøvet at holde sig til madplaner, aktivitetsplaner og mange andre ting, men har aldrig lært hvad det vil sige at have “madro”.

Derfor har jeg lavet dette minikursus, så du (Gratis) kan lære dig selv og kende og tage første skridt mod en verden af frihed og frisind. 

Herunder kan du se hvad du vil komme igennem på mit minikursus.

Uge 1 af kurset vil du lære omkring:

✔️ Introduktion til redskaber og øvelser

✔️ Mit eget vægttab på 30 kilo og hvilke erfaringer jeg har gjort mig personligt

✔️ Analysering af spiseadfærd + personlig appetitdagbog

Uge 2 af kurset vil du lære omkring:

✔️ Appetite Awareness Training

✔️ Genoptræning af sult og mæthedssignaler

✔️ Forståelsen for stabilt måltidsmønster

Uge 3 af kurset vil du lære omkring:

✔️ Hvorfor du skal undgå quick-fixes

✔️ Eksponering for “trigger-foods”

✔️ Hvordan du undgår overspisning

Uge 4 af kurset vil du lære omkring:

✔️ Nydelse og bevidsthedstræning

✔️ Lære at mærke efter i egen krop og madlyst

✔️ Afrunding af kursusforløb